Aquest nou servei permet administrar i organitzar de forma centralitzada tots els documents relacionats amb el control horari i la gestió de nòmines.
D'aquesta manera, els nostres clients poden emmagatzemar i gestionar de forma segura i eficient els documents més importants dels seus empleats, com ara fulls de registre d'hores, justificants d'absències, contractes laborals, rebuts de salari i declaracions fiscals, entre d'altres. A més, es poden assignar permisos i accessos als documents segons l'usuari, la qual cosa garanteix la privacitat i confidencialitat de la informació.
El gestor documental inclòs en Fitxem s’uneix a la resta de funcionalitats que converteixen la plataforma en una solució integral i completa per a la gestió dels recursos humans de qualsevol empresa. Amb ella, s’automatitzen i simplifiquen els processos de registre d'hores i gestió de nòmines, generant un estalvi de temps i recursos per a l'empresa i en una major satisfacció i confiança per part dels treballadors.
Si està interessat a conèixer més sobre aquesta solució integral per a la gestió de recursos humans, no dubti a posar-se en contacte amb nosaltres.
El nostre equip d'experts estarà encantat d'ajudar-lo en tot el que necessiti.